Francia Rally - 2. szakasz
2010.10.01. 12:01
Ismt Loeb nyerte a szakaszt, a finn rivlisok gyenglkednek.
A Citroen, ahogy minden aszfaltos verseny eltt vrhat, uraljk a rallyt. Az sszetettben s a szakaszon is Loeb mgtt a tbbiek harcolnak egymssal, most pldul Solberg s Sordo helyet cserlt.
A Ford finnjei mr feltnbb htrnyban vannak hozzjuk kpest, Jari-Matti Latvala 18.1 msodpercre, mg Mikko Hirvonen 29.2-re ll az 5.-6. helyen. Tlk leszakadva kvetkezik Kimi Rikknen.
Turn Frici mr a 10. helyen van, s az eltte ll Ken Block s kzte minimlis a klnbsg.
Panasz van a gumik tapadsra, mivel jszaka esett, gy az aszfalt nedves.
Szakasz, Firstplan 1 (16,58 km): sszetett:
|
A vilgbajnoksg llsa(piltk) |
1. Sebastian Vettel 234 pont
2. Mark Webber 149 p.
3. Lewis Hamilton 146 p.
4. Fernando Alonso 145 p.
5. Jenson Button 134 p.
6. Felipe Massa 70 p.
7. Nico Rosberg 48 p.
8 Nick Heidfeld 34 p.
9. Vitaly Petrov 32 p.
10. Michael Schumaccher 32 p.
11. Kamui Kobayashi 27 p.
12. Adrian Sutil 18 p.
13. Sebastian Buemi 12 p.
14. Jaime Alguersuari 10 p.
15. Sergio Perez 8 p.
16. Paul di Resta 8 p.
17. Rubens Barichello 4 p.
18. Pedro de la Rosa 0 p.
19. Jarno Trulli 0 p.
20. Vitantonio Liuzzi 0 p.
21. Pastor Maldonado 0 p.
22. Jerome d'Ambrosio 0 p.
23. Heikki Kovalainen 0 p.
24. Timo Glock 0 p.
25. Daniel Ricciardo 0 p.
26. Karun Chandhock 0 p.
| |
A vilgbajnoksg llsa (csapatok) |
1. RBR - Renault 383 p.
2. McLaren Mercedes 280 p.
3. Ferrari 215 p.
4. Mercedes 80 p.
5. Renault 66 p.
6. Sauber - Ferrari 35 p.
7. Force India Mercedes 26 p
8. STR - Ferrari 22 p.
9. Williams Cosworth 4 p.
10. Lotus Renault 0 p.
11.HRT-Cosworth 0 p.
12. Virgin - Cosworth 0 p.
| |
|
2025. Augusztus
H | K | S | C | P | S | V | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
|
| | |
|
A versenyzs, a vetlkeds a vremben van, az letem rsze egsz letemben ezt csinltam, s hmm... elrbb val brmi msnl...
(Ayrton Senna) | |
|
|